Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 247
Sendt: 20 August 2004 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
Der findes masser af steder med billige dvdfilm, men kender ikke til så mange steder med brugte men jeg ved at softwareexchange.dk handler med noget ellers kig på dba.dk der er også mange der sælger. Held og lykke med jagten
Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 37
Sendt: 20 August 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
Accord.dk !! Her har jeg faktisk købt hovedparten af mine film. Her får du ofte 3 film for 100. Har blandt andet købt starwars II i perfekt stand i sådan et tilbud.... dvs. 33 kr.... findes næppe billigere!
Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
Sendt: 20 August 2004 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
hifreak skrev:
Der findes masser af steder med billige dvdfilm, men kender ikke til så mange steder med brugte men jeg ved at softwareexchange.dk handler med noget ellers kig på dba.dk der er også mange der sælger. Held og lykke med jagten
Bruger siden: 19 April 2003
Status: Offline Indlæg: 193
Sendt: 21 August 2004 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
Hvis man har mod på auktioner, så vil jeg gerne nævne eBay, både den engelske og amerikanske. Her kan man virkelig gøre nogel kup. Man skal sikre sig, at undersøge sælger først samt hvilken udgivelse der er tale om.
Jeg vandt f.eks. Lion King Colector´s Gift Set til sølle 60.-
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 21 August 2004 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
tag ned til TP musik, men der har du garanteret været! prøv den på Roskildevej, lige efter ZOO ud af byen (sønderfasanvej/roskildevej) den er kæmpe stor, og de har et STORT udvalg af både billig musik og film. Og er det R1 Fremgår det tydeligt på skilte og markater på selve dvd-boxen så man ikke tager fejl
Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
Sendt: 21 August 2004 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
Jeg havde på et tidspunkt overvejet at oprette en tråd, hvor man kunne annoncere billige (gode) dvd'er, hvis man fandt et tilbud eller andet sted.... Så kunne folk opdatere den løbende...
Jeg personligt holder meget af at købe film på tilbud (hvem gør ikke det...) Men det er jo lidt svært at holde øje med 10 hjemmesider + de 4 kg reklamer der kommer ind af døren hver uge...
Bruger siden: 25 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 113
Sendt: 23 August 2004 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
C K N skrev:
Jeg havde på et tidspunkt overvejet at oprette en tråd, hvor man kunne annoncere billige (gode) dvd'er, hvis man fandt et tilbud eller andet sted.... Så kunne folk opdatere den løbende...
Jeg personligt holder meget af at købe film på tilbud (hvem gør ikke det...) Men det er jo lidt svært at holde øje med 10 hjemmesider + de 4 kg reklamer der kommer ind af døren hver uge...
Tror det ville være okay, der skulle bare IKKE være noget debat mellem indlæggende..... man skulle bare kunne bladre som i en brugsforvirring<-----hvad er det nu det er
__________________ Når lydtryk og detaljer forenes i en højere enhed, kan jeg kun beskrive det som en del af min mentale tilfredsstillelse.
Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
Sendt: 23 August 2004 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
C K N skrev:
Yeah - Hørt!!
Også det jeg brokkede mig over I et topic jeg postede den anden dag, med en DVD som jeg selv mener er et kup:
Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 247
Sendt: 23 August 2004 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
Vittel skrev:
hifreak skrev:
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum