Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
Jeg har spekuleret på om vi ikke kan få tilbud fra forskellige leverandøre hvis vi kunne samle nogel stykker der ville købet en Z2. Derved kan vi måske opnå rabat.
Jeg kan se på pricejapan.com at der kun er ca. 350 kr. i forskel på en AE500 og en Z2 i danmark er der mellem 2 og 3000.
Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 149
Sendt: 25 Januar 2004 kl. 01:45 | IP-adresse registreret
Jeg er 90% sikker på at min kommende projektor bliver Z2eren. Det ser ud til at den bare bliver bedre og bedre med de opdateringer af firmwaren der har været i løbet af de sidste par måneder(de er nu nået til ver. 1.05). Jeg er 100% sikker på at ville handle med TC, deres service er 100% i orden. De tjekker bl.a. for døde pixels osv før man køber og er altid meget behjælpsomme. Og så jeg er sikker på at de nok skal komme med en fornuftig pris.
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 25 Januar 2004 kl. 03:19 | IP-adresse registreret
C K N-> HUSK gentager H U S K at se AE500 i samme keystone som du venter at få i dit setup. Det er her hvor Z2 virkelig træder i karakter i forhold til AE500 (pga. lens-shift).
Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
Sendt: 25 Januar 2004 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
Mr. Lunds skrev:
Jeg er 90% sikker på at min kommende projektor bliver Z2eren. Det ser ud til at den bare bliver bedre og bedre med de opdateringer af firmwaren der har været i løbet af de sidste par måneder(de er nu nået til ver. 1.05). Jeg er 100% sikker på at ville handle med TC, deres service er 100% i orden. De tjekker bl.a. for døde pixels osv før man køber og er altid meget behjælpsomme. Og så jeg er sikker på at de nok skal komme med en fornuftig pris.
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
De er nu kommet firmware ver. 1.06, og i følge dette indlæg er det nye: bedre indstillinger der modvirker VB (vertical Banding) og 720p 50Hz PAL via DVI. Der står også noget om at der skulle være gjort noget ved s-video (der efter sigende skulle være ret dårlig...), men læs selv...
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
C K N-> I Norge er proceduren at man sender sin projektor ind til et Sanyo headquarter, som så derefter opdaterer firmwaren. Det er selvfølgelig gratis (ved ikke med porto).
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
Som Thue skriver, så er det muligt at få opdateret sin firmware. Den er pt. som sagt tidligere ver. 1.06. Det jeg ville gøre, er at høre forhandleren om de har mulighed for at opdatere den (der vil sikkert blive ved med at komme nye versioner). Det er jo ikke engang sikkert forhandleren er klar over dette!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum