Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1379
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
nogen der har et godt råd til hvordan man lige tegner buede sider på et kabinet ud på et stykke mdf?? har desvære ingen a3 printer så ka ik få min autocad tegning printet ud...
Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
Hvis du bruger AutoCAD så kan du nok godt.. bare print 1:1 så printer
den selv ud på papirene sådan at du bare kan klippe dem ud og så kan du
evt. tape dem sammen hvis du vil
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
AkilleuZ skrev:
Hvis du bruger AutoCAD så kan du nok godt.. bare print 1:1 så printer den selv ud på papirene sådan at du bare kan klippe dem ud og så kan du evt. tape dem sammen hvis du vil
hmm underligt det ku jeg ik få den til sidst jeg prøvede... men må igang med at kigge på det uigen...
Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
Et søm, en blyant og en snor er vejen frem! Det er bare et spørgsmål om at finde et center for det cirkelslag du skal lave. Hvis du har nogle mål og radiuser så kan mig og AutoCAD godt hjælpe
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
jeg ska ik lave en cirkel.. har tegnet det.. ska bare ha overført det til papir så må ha fat i en printer hos naboen så jeg ka experimentere... har masser af papir så burde måske ku ramme str rigtig
Bruger siden: 17 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 48
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
hey Wuffer
Forklar lige dit problem igen
Du har tegnet dine buer og cirkler osv - men kan ikkke få dem ud på papir?
Nu sidder jeg ikke ved Acad lige nu - men jeg kan huske at der i udskrifts menuen er et sted hvor du kan vælge hvilket udsnit som skal udskrives.
Det er noget med et der er et faneblad som skal vælges -herefter kan du vælge vindue og udpege lige det udsnit du skal have printet.
Hvis du så samtidig vælger 1:1 der opgaven blot at skrive tilstrækkeligt mange udsnit ud, hvor efter du må finde din indre Jørgen Klevin frem og klippe klister.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum