Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 09:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Weekend Opgave :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NielsJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2005
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Sendt: 10 Juni 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg er ny her på forum'et og har med stor interesse læst guderne må vide hvor mange hundrede sider om bio-bunkers, renoverede lofter, kilometervis af kabler, sorte vægge (D.J.? ) og mere eller mindre forstående ægtefæller.

Det enorme arbejde og jeres lyst til at dele med os andre fortjener en

Derudover har jeg set så mange produkt navne, betegnelser, fagudtryk og begreber at jeg, på trods af at jeg er ingeniør uddannet, faktisk er lidt rundt på gulvet.

Årsagen er at jeg er ved at bygge hus, og gerne vil optimere stuen til en ordentlig film oplevelse, og det helst uden at lave den om til et lydstudie - men det er sågu svært at finde et godt sted at starte.

Og dermed til det jeg synes kunne være en sjov lille weekend øvelse :

De af jer der har et eller flere home-cinema's (cinemæ? ) bag jer, hvad ville i vælge af hardware hvis i havde 25K hhv. 100K til et nyt projekt, og hvorfor?

Specielt ville det være en stor hjælp for en rookie som mig at få lidt info om de features i lægger vægt på ved hvert "apparat". Anlægget skal være min. DTS5.1, have 100" skærm i 16:9 og får bonus point hvis det også kan bruges til alm. musik  

På forhånd tak

Til top Vis NielsJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NielsJ

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Juni 2005 kl. 20:02 | IP-adresse registreret