Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 228
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
Ja det gør der naturligvis, men prisen følger kraftigt med hvis du skal over 1024x768 eller 1280x720 opløsning.
Hvis den også skal benyttes til film vil jeg mene det er smartest at få en 16:9 hjemmebio projektor, frem for en data projektor. Pansonic PT-AE700 eller Sanyo PLV-Z3 er begge med den høje opløsning og fåes til en fornuftig pris.
Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 263
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
Sci-fi-joe skrev:
Jeg går ud fra de 1280x720 er nok til at kunne vise det der HDTV som nok snart kommer?
Ja det er - ihverfald den "lille" HDTV standard som formentlig også er den der vil blive implementeret, hvis det da nogensinde bliver til noget... Den "store" HDTV standard med 1080 linjer kan projector skalere ned hvis nødvendigt. Iøvrigt ser film pi**e godt ud i 1280*720.
Nogle spil understøtter ikke bredformat opløsning 1280*720, men jeg har med held spillet i 1024*768 hvor projektoren så har klippet linjer ud over 720 - det har fint været til at leve med. Alternativt kan billedet altid skaleres, men det går nogle gange ud over grafikken. Jeg kan iøvrigt anbefale en cordless gamepad og et godt racing game på 76" skærm og med surround lyd - det rykker
De har også nogle tips til, hvordan man kan tvinge nogle titler til at arbejde i widescreen...... hvis ikke - så er der jo altid stretch mode.....
Ja, det er korrekt. Jeg spiller godt nok ikke særligt meget, men jeg har da Need for Speed: Underground kørende i 1280*720 på min Z2. Det ser vildt godt ud!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum