Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 149
Sendt: 30 Januar 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
Er vildt spændt på og høre om den er i orden... Jeg har dog læst at mange af de billige dvd afspillere med DVI, har en dårlig component udgang. Så du bliver nok nødt til at vente på dit DVI kabel for at få det bedste ud af den...
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
Det er trist at høre. Vi er mange som er spændt på hvordan din DVI-out projektor klarer ærterne.
Anbefalingen på www.projector-central.com er 4.5 meter, men det skulle kunne lade sig gøre at have et længere kabel under bestemte forhold. Jeg kan ikke huske detaljerne.
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 139
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
DVI-D Monitor Kabel - Dual Link 10 m skulle der ikke være problemer med ! Har lige bestilt et til min PJ og fået at vide jeg kunne returnere det såfremt der alligevel skulle være problemer ! Vender tilbage så snart skidtet er testet !
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 139
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
Har lige fået en Pioneer DV-868AVi ind af døren og fik en Panasonic AE-500 ind af døren i fredags så der er godt lav vande i kassen Så mangler jeg bare et ordentlig lærred!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum