Sendt: 26 Januar 2008 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har været lider rundt i byen og set på billige og dyrer lærreder, for at tjek farve og struktur (hade et farve kort med også) Jeg er kommet frem til denne Neutrale grå farve, Farver er mange ting... Men jeg har snakket med en pro maler. Vi kom frem til at finde en grå der er NUTRAL grå, altså ikke med lidt blå, rød, gul eller andet som giver varme eller kolde toner. Den mest rigtig grå hedder S 1000 N og en tak mørker S 1500 N der findes ikke nogen i mellem der har et rigtig navn, men så kunne man blade de to 50/50 hvis man vil det... Men jeg valgt en ren S 1000 N i en alm. god vægmaling glas 7 Og efter en test med en ½ malet væg så jeg kunne se hvad det giver med en helt hvid og denne S 1000 N, og det er kun at sige WOOOOO det er COOL at se på nu Et godt sted at tjek på en film er hud´farver og hår farver, og sikke en woooo beder look det har. Også røde ting er meget flotter vist. Så alt i alt en 2,5L spand til kr269 er giver rigtig godt ud 
Rigtig struktur: Jeg har malet på helt nye glatte gipsplader (MDF er også OK), 2 gang grunder (en let slibe) og til sidst denne rigtig grå farve. alle gange med en god alm. væg male rulle af de store, som lige giver en struktur der er glat men alligevel ikke, ser MEGET ud som et pro lærred struktur...
Lad mig hører hvis der nogen som også forsøger sig med den farve kode (som gælder for alle male/mærker typer)
|