Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 19:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Er det det man kalder afhængighed? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Fik kigget på "tælleren" i siden idag og der stod 499 indlæg

WHAT - det næste jeg skriver bliver indlæg nr. 500 !!! Jamen, er det det man kalder afhængighed? Har sku' aldrig været afhængig af noget før. Tjah, men må indrømme at jeg er rigtig glad for dette forum! For bare et halvt år siden kunne jeg ikke drømme om at chatte på nettet eller deltage i et forum!  Men nu...

Jeg vælger at afskrive det til kvaliteten af sitet og de mange positive mennesker man møder herinde. Det er bare rigtig fedt og samtidig rart at vide, at der findes andre der er lige så "skøre" som jeg er! Men det er svært at styre sig - skal lige ind og se hver dag...

Er jeg den eneste med denne "afhængighed"

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

he he, nej det er du ikke. Jeg er også inde hver dag.

Du har ret i at der er rigtig mange dejlige mennesker herinde som samtidig er MEGET hjælpsomme.

Jeg får "dåb" på fredag hvor en herinde fra kommer på besøg med et par ICE blokke. Jeg håber ikke at det bliver sidste gang at det sker, og håber også at aflægge besøg andre steder. Har bl.a. en stående invitation i smilets by Århus.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

L.Becker skrev:

Fik kigget på "tælleren" i siden idag og der stod 499 indlæg

WHAT - det næste jeg skriver bliver indlæg nr. 500 !!! Jamen, er det det man kalder afhængighed? Har sku' aldrig været afhængig af noget før. Tjah, men må indrømme at jeg er rigtig glad for dette forum! For bare et halvt år siden kunne jeg ikke drømme om at chatte på nettet eller deltage i et forum!  Men nu...

Jeg vælger at afskrive det til kvaliteten af sitet og de mange positive mennesker man møder herinde. Det er bare rigtig fedt og samtidig rart at vide, at der findes andre der er lige så "skøre" som jeg er! Men det er svært at styre sig - skal lige ind og se hver dag...

Er jeg den eneste med denne "afhængighed"

Nej det kan vist svagt antydes at du ikke er....jeg er er også blevet afhængig i mild (eller er det svær?) grad....blev medlem i NOV og lavede min tråd i DEC og jeg er også et stykke over 400....men det er altså et fedt forum, med mange gode diskussioner, og flinke mennesker man kan snakke med, dele sin lidenskab med....

Jeg har det iøvrigt ligesom dig....har aldrig før lavet indlæg i nogle fora ej heller chattet, men fedt er det.....og du har ret, men skal lige ind og se hvad der er sket siden sidst!....(min kone er ved at gå i kredsløb nogle gange)...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Jeg er også lidt afhængig af dette forum. Jeg er måske ikke så aktiv som så mange andre, men jeg er herinde og læse næsten hver dag.
Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP

whatz
Branchemedlem
Branchemedlem
Hififreaks

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Tjah, jeg skriver ikk vildt meget herinde, men jeg er da herinde og chin checke, så lidt er man vel ;)

Densen Audio / HeadFreaks.dk / StaxHeadphones.eu
https://headfreaks.eu
Til top Vis whatz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af whatz Besøg whatz's Websted

kagemand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Tror jeg er inde og checke om der er sket noget nyt mellem 2-5 gange daglig, man bliver sku helt afhængig.

Til top Vis kagemand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kagemand

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Følger også med mindst et par gange i løbet af dagen, men skriver ikke særlig meget. Har været med helt fra starten, men er stadig ikke i nærheden af de 500
Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

schweinsteiger
Lukket konto
Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Jeg tilslutter mig absolut også denne afhængighed

Man skal liiige tjekke om der er kommet et emne op som kan bidrage med noget til ens oplevelse af lyd og billede.
Rigtigt godt forum og rigtig gode oplevelser med personerne herinde
Folk er oprigtigt venlige og hjælpsomme, så tak til alle fortidige og nutidige  indlægsskribenter

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

afhængig.. ja, absolut .. på almindelige hverdage bliver det til 4-6 besøg, 1 om morgenen inden arbejde, 1 når jeg kommer hjem, et besøg en times tid senere, og så et par tilbagevendende besøg i løbet af aftenen..

på fridage... ja, det kan blive til mange besøg, især hvis jeg har lidt arbejde der skal laves hjemme, for her står computeren jo .

tælleren kigger jeg ikke så meget på mere, det stoppede jeg med da den rundede 2000indlæg.. og det er ved at være et stykke tid siden.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Tjaa, afhængighed i en eller anden grad, men også både fordi jeg har været her stort set siden starten og fordi jeg har brugt megen tid på at hjælpe mange med en del af de spørgsmål der har været gennem tiden. Er dog ikke på så meget mere, men jeg har da et par indlæg over de 200......

Men forummet er et herligt sted at bruge tid - hellere det end de utallige genudsendelser der er i tv eller de ligegyldige hitlister i radioen. Så hellere en god plade i spillen og den bærbare hen på bordet....

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
min kone er ved at gå i kredsløb nogle gange...

Hvor sjovt - ganske som det er her!  

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Så hellere en god plade i spillen og den bærbare hen på bordet....

Nemli ja! Nøjagtig sådanne sidder jeg lige nu (og næsten hver aften)

DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Ja jeg har samme tilmeldingsdag som Ronin men halter lidt efter, jeg kikker meget herinde hver dag, men der er ikke mange indlæg jeg kan eller har lyst til at kommentere, men syntes helt klart det er et godt forum og kan kun opfordre folkene bag til at forsætte det gode arbejde.  
Til top Vis DKMIK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKMIK

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Jeg startede i sin tid på det konkurrerende forum, og fandt først dette senere. Mage til drengerøve skulle man lede længe efter, så jeg blev på det andet forum.

Nedlukning af det andet forum, gjorde dog, at jeg kom til at kigge lidt mere her. Det har jeg ikke fortrudt, selvom jeg indimellem ikke har været enig med den redaktionelle linie, og egentlig stadig synes her er for mange drengerøve.

De få negative ting, opvejes dog kraftigt af alt de gode, de fantastisk engagerede indlæg og den ihærdige redaktion

Selv har jeg aldrig før deltaget i fora, og det er stadig kun dette og lidt på soundcheck og Aage jeg huserer.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Har i perioder været ekstremt afhængig. Jeg havde et arbejde hvor der ikke var noget at lave, så jeg sad mere eller mindre i 7 timer om dagen og ventede på at der kom nye indlæg! (Og det værste var, at jeg også lige skulle tjekke mails når jeg kom hjem fra arbejde). Jeg har i en lang periode mere eller mindre læst ALT hvad der blev skrevet, og har fulgt med i alle tråde. Jeg har vel været oppe på at modtage omkring 200 mails om dagen.

Jeg har heldigvis fået mere at se til nu, men tjekker nok alligevel 20 gange om dagen, da jeg alligevel går hjemme ved computeren nu. Nu er jeg så gået over til kun at læse de tråde jeg regner med har interesse, og som noget nyt er jeg også begyndt at afmelde overvågning af uinteressante tråde.

På en måde er jeg mere filmnørd en hifinørd, men jeg gider ikke høre andres meing om film, da det mest er et spørgsmål om smag. Hifi kan man hele tiden blive klogere på fra andre. Det er en nem måde at få konklusioner på, hvis man ikke selv gider læse emnet op.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 Februar 2005 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

Afhængighed kan man vel ikke snakke om....men HIFI4ALL er bestemt en fritidsinteresse der fylder lidt ud over det sædvanlige

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

270961
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Sendt: 09 Februar 2005 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Musik og hifi fylder meget i mit liv og dette forum med alle de ærede medlemmer ...ja, det er ganske interessant og hyggeligt. Gode diskusioner...lidt mudderkastning hist og pist...Det være noget der optager os ganske meget.

Jeg checker også disse sider jævnligt, dog ikke hver dag, men altid når jeg sidder bag skærmen. Afhængighed...kun af min lidenskab.

Mvh

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Sendt: 09 Februar 2005 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

Æfhængig... tjah! Lidt er jeg da - der står ganske vidst ikke så mange indlæg på tælleren, men jeg er her gerne et par gange om dagen, sådan bare lige for tjekke... - her er jo ganske hyggeligt

Problemet er bare, at det meste af den tid jeg bruger her kunne være brugt på at lytte til musik istedet (+ lektier og andet skidt...) - som vel egentligt er det det hele går ud på ikke?

Edit: Godt der ikke er en tæller på hvor lang tid man har været online...

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Februar 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:
Jeg får "dåb" på fredag hvor en herinde fra kommer på besøg med et par ICE blokke. Jeg håber ikke at det bliver sidste gang at det sker, og håber også at aflægge besøg andre steder. Har bl.a. en stående invitation i smilets by Århus.

Det er da dejlig, at man kan få "hifi-venner" fra det ganske land! Glæder mig forresten til at høre din mening om ICE

Kim Petersen skrev:
Har været med helt fra starten, men er stadig ikke i nærheden af de 500

Som alle andre steder handler det vel om kvalitet fremfor kvantitet her...

witzel skrev:
.. på almindelige hverdage bliver det til 4-6 besøg, 1 om morgenen inden arbejde, 1 når jeg kommer hjem, et besøg en times tid senere, og så et par tilbagevendende besøg i løbet af aftenen..

Ja, det er også det niveau jeg prøver at "styre" mig til at have.

Svend P skrev:
Jeg har heldigvis fået mere at se til nu, men tjekker nok alligevel 20 gange om dagen, da jeg alligevel går hjemme ved computeren nu.

Kender det godt - har rigeligt at lave, men skal liiige kigget et par gange i løbet af dagen også...

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes